Değerli Öğrencilerimiz,
İçinde bulunduğumuz pandemi şartları nedeni ile sizlerin taleplerini
e-postalarımız aracılığı ile topluyor ve sonuçlandırmak için dikkatlice çaba
harcıyoruz. Ancak bazı öğrencilerimiz e-posta gönderirken içerik ve usul
hataları yapmaktadırlar. Bu sebepten ötürü e-posta gönderirken aşağıdaki
hususlara dikkat etmenizi özellikle rica ederiz.
1-
E-postalarınızı
gönderirken aynı konudaki talebinizi birden fazla birime (Bölüme, Dekanlığa, Rektörlüğe)
veya kişiye göndermeniz gereksiz işlem karmaşasına yol açmaktadır. Bu sebeple
taleplerinizin tamamlanması gecikebilmekte veya işlem karışıklığından dolayı
gözden kaçabilmektedir.
a.
Talebiniz
danışmanlık işlemleri kapsamında ise sadece 2. danışmanınıza e-posta gönderiniz.
2. danışmanınız dışındaki hocalarınız kendi öğrencileri ile de ilgileneceği
için sizin taleplerinizi cevaplayamayabilmektedirler.
b.
Talebiniz
Bölüm işleri kapsamında ise sadece eee@kku.edu.tr
adresine e-posta gönderiniz. Bizim tarafımızdan bildirilmediğiniz sürece başka bir
birime (Dekanlığa, Rektörlüğe) veya başka bir kişiye e-posta göndermeyiniz.
Ancak bölüme gönderdiğiniz talebiniz hakkında çözüm alamadığınız durumlarda üst
makamlara da e-posta gönderebilirsiniz.
2-
Gönderdiğiniz
e-postaların başlık ve içeriği talebinize uygun olarak resmi yazışmaya uygun
şekilde olmalıdır. Talebinizin resmi olarak işleme alınabilmesi için Bölüm Web
Sitemiz üzerinden Öğrenci / Formlar seçeneği (https://eem.kku.edu.tr/Bolum/
Sağlıklı günler dileriz.