25 Kasım 2020

Kurumsal E-Posta Üzerinden İletişim Hakkında

Değerli Öğrencilerimiz,

 

İçinde bulunduğumuz pandemi şartları nedeni ile sizlerin taleplerini e-postalarımız aracılığı ile topluyor ve sonuçlandırmak için dikkatlice çaba harcıyoruz. Ancak bazı öğrencilerimiz e-posta gönderirken içerik ve usul hataları yapmaktadırlar. Bu sebepten ötürü e-posta gönderirken aşağıdaki hususlara dikkat etmenizi özellikle rica ederiz.

1-      E-postalarınızı gönderirken aynı konudaki talebinizi birden fazla birime (Bölüme, Dekanlığa, Rektörlüğe) veya kişiye göndermeniz gereksiz işlem karmaşasına yol açmaktadır. Bu sebeple taleplerinizin tamamlanması gecikebilmekte veya işlem karışıklığından dolayı gözden kaçabilmektedir.

 

a.       Talebiniz danışmanlık işlemleri kapsamında ise sadece 2. danışmanınıza e-posta gönderiniz. 2. danışmanınız dışındaki hocalarınız kendi öğrencileri ile de ilgileneceği için sizin taleplerinizi cevaplayamayabilmektedirler.

 

b.       Talebiniz Bölüm işleri kapsamında ise sadece eee@kku.edu.tr adresine e-posta gönderiniz. Bizim tarafımızdan bildirilmediğiniz sürece başka bir birime (Dekanlığa, Rektörlüğe) veya başka bir kişiye e-posta göndermeyiniz. Ancak bölüme gönderdiğiniz talebiniz hakkında çözüm alamadığınız durumlarda üst makamlara da e-posta gönderebilirsiniz.

 

2-      Gönderdiğiniz e-postaların başlık ve içeriği talebinize uygun olarak resmi yazışmaya uygun şekilde olmalıdır. Talebinizin resmi olarak işleme alınabilmesi için Bölüm Web Sitemiz üzerinden Öğrenci / Formlar seçeneği (https://eem.kku.edu.tr/Bolum/Sayfa/Index?Sayfa=BolumFormlar) altında bulunan uygun dilekçenin doldurulup imzalandıktan sonra taramasının (akıllı telefon uygulamaları ile yapılabilir) kurumsal e-posta adresine gönderilmesi gerekmektedir.

Sağlıklı günler dileriz.